صفحات

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

از سایت «ایران اهدا»

سایت ایران اهدا

شما هم می‌توانید
یکایک شما عزیزان می‌توانید در زندگی هزاران فردی که در لیست انتظار  پیوند عضو قرار دارند تفاوت ایجاد نمایید. ما سخت می‌کوشیم تا در این خصوص به قلب و ذهن عموم راه یابیم ولی

شما هم می توانید سهیم باشید.

مهم‌ترین اقدامی که به منظور ارتقاء فرهنگ اهداء عضو می‌توانید انجام دهید این است که در مورد اهمیت اهداء عضو و تأثیر آن بر زندگی افراد گیرنده عضو با عزیزان خود صحبت کنید و آن‌ها را نیز به اهداء زندگی تشویق نمایید. اگر تا به حال کارت اهداء عضو پر نکرده‌اید، می‌توانید فرم رضایت از اهداء عضو پس از مرگ را در این سایت پر کرده و کارت اهداء عضو را دریافت نمایید.

راه‌های ساده بی‌شمار دیگری نیز وجود دارد تا ما را یاری نمایید:

· نادرست بودن برخی از باورهای عمومی رایج در جامعه را به اطلاع دیگران برسانید.

· دیگران را برای پر کردن فرم رضایت از اهداء عضو پس از مرگ و دریافت کارت اهداء عضو به پایگاه اطلاع رسانی ما ارجاع نمایید.

· بروشورهای مربوط به اهداء عضو را برای دیگران نیز ارسال نمایید.

· با واحد فراهم‌آوری اعضاء پیوندی تماس بگیرید تا مشاورینی را جهت صحبت در خصوص اهداء عضو در گردهمایی‌های دوستانه‌تان ارسال نمایند.

· در همایش‌ها و جشن‌های این واحد با هدف اشاعه فرهنگ اهداء عضو به عنوان داوطلب با ما همکاری نمایید.

· آدرس ما را www.iran-ehda.com در پایگاه اطلاع رسانی خود معرفی نمایید.

· به منظور پیشبرد پروژه‌های آموزشی، ما را از کمک های نقدی خود بهره‌مند نمایید.

شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 300700 بانک رفاه شعبه دکتر مسیح دانشوری واریز نمایید و رسید آن را همراه با مشخصات کامل خود به دورنما (فکس) و یا آدرس پستی ما ارسال نمایید.

تهران صندوق پستی: 634-19575 کد پستی: 1955841452 دورنما: 9966 2010-021 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های: 9966 2010-021 یا 9419 2010-021 تماس حاصل فرمایید.

۶ نظر:

  1. من خواستم این کار رو دو سه سال قبل انجام بدم ولی خانواده به من اجازه ندادند!!!

    پاسخحذف
  2. مدتیه که تو فکرش هستم و هنوز نمیتونم تصمیمی بگیرم

    پاسخحذف
  3. من این کارت رو دارم.
    خیلی وقته.
    آدم وقتی مرد دیگه چشم و کلیه و الی آخر می خواد چیکار؟

    پاسخحذف
  4. ممنون از لطفتون. منم لینکتون کردم.
    حتما تو این سایت عضو میشم.

    پاسخحذف
  5. من یکی از اعضاء "سفیر زندگی" جهت ترویج فرهنگ پیوند اعضاء هستم.
    بابت لینک خوب و مطلبی که نقل کردید ممنونم.
    سلامت و شاد باشید.
    م.ن

    پاسخحذف
  6. سلام منم اين كارت رودارم .آدم بعدازمرگ ورفتن دركما اين اعضا ميخواد چيكار خيلي خوبه كه ادم اينارو اهداءكنه وبابت اين لينك با اين مطالب خوب ممنونم.

    پاسخحذف