صفحات

۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

راه‌های بازیابی حافظه

۶ نظر:

  1. چراننوشتی
    چرا این پستت فقط یک تصویره
    باید بنویسی
    برای زنده ماندن
    اگر بخواهی زنده بمانی
    و مرگی در کار نیست
    پس مجبوری زنده بمانی
    فاروق برای زنده ماندن تلاش کن
    این کاری است که از آن غافل مانده ایم
    چون زندگی را یک تحمیل دانسته ایم
    قبول دارم که تحمیل است
    اما
    اما مگر راهی هم هست
    گفتم که مرگی در کار نیست، هرکس که قبول ندارد به راحتی برایش اثبات می کنم
    پس مجبوری زنده بودن بدست بیاوری
    و برای بدست آوردن باید تلاش کنی.

    پاسخحذف
  2. راستش رو بگم چیزی از اون حالم نشد.شاید من خیلی خنگ شدم.
    www.eshaareh.blogspot.com

    پاسخحذف
  3. حافظه اگر بنا به مصلحت روز از دست برود برگرداندنی نیست. نگاهی به دور و برت بیندازی متوجه میشی.
    راستی طرح جدید مبارک. این دوستت نیما برای ما هم یک لوگو طراحی میکنه؟

    پاسخحذف
  4. هر چند از قطعات بدن انسان و همچنین از کارهای اون یارو (عکسه پشت 360) متنفرم ولی کاره خوبیه.

    پاسخحذف
  5. کارهای دوستت نیما را خیلی دوست دارم
    دارم یک لیست تهیه می کنم فاروق
    از آن چیز ها یا کسانی که دوستشان دارم
    خوب شد دیدم این کار را
    تا بفهمم که نقاشی های نیما را هم دوست دارم و باید به لیست اضاف کنم
    زیاد نیستند
    دوست داشتنی هایم را می گویم
    اما خب ارزشمند
    افلاطون را هنوز نخوانده ام
    اما می خوانم حتمن
    می دانم که ضیافت خوب است
    و بقیه ی کتابهایش

    راستی تو هم در لیست هستی

    پاسخحذف