صفحات

۱۳۸۷ اسفند ۳۰, جمعه

هدیه نوروزی شرح ‌صدر


تصویر سنگ قبرم. می‌تونم برای شما هم طراحی کنم. اندازه‌ش 50×30. روی گرانیت سیاه. این نمونه‌ها حالا کم ساخته می‌شن. قدیمی‌ان. الان معمولاً سنگ‌های بزرگ 180×80 و با تصویر متوفی و جزئیات زیاد مد شده. من قدیمی‌هاشو ترجیح می‌دم. در هر صورت بسته به سلیقه شماست. می‌تونین سایز کوچک (50×30)، متوسط (120×70) یا بزرگ (180×80) سفارش بدین. این یک هدیه‌ست. هدیه نوروزی من به شما. اندازه‌ای که برای سنگ قبرتون در نظر گرفتین، مطالبی که می‌خواین روش نقش ببنده مث اسم و تاریخ تولد و جمله‌ای که دوست دارین، رنگ سنگ و... رو برام بفرستین. من روی هر کار یک روز وقت می‌ذارم و یک بار هم باهاتون ویرایشش می‌کنم. کار رو پرینت بگیرین و به سنگ‌تراش بدین و بهش یادآوری کنین چون سنگ‌تونو خودتون طراحی کردین بهتون تخفیف بده. سلامت باشین.

سی اسفند 1387.


۱۹ نظر:

  1. ممنون. من سنگ قبر نمی خوام. ترجیح میدم جسدم رو بسوزونن و خاکسترش رو تو اقیانوس بپاشن. تصور یک محیط دو متری نمناک زیر خاک برایم غیر قابل تحمله. البته آدم که مرد دیگه چه فرقی می کنه.
    اما خب... بذار لااقل بعد از مرگ آزاد باشیم!

    پاسخحذف
  2. وای جدن ؟؟ یعنی راستکی طراحی می کنی ؟؟
    خب ببین من یه یه یه 70*120 می خام که رنگشم بنفش باشه ... بنفش تیره خیلی تیره بعدشم باید اسم کاملم با اسم مستعارم با همه باور هامو عقایدمم روش نوشته شده باشه. آها راستی آدرس بلاگمم بزار روش که آیندگان بیانو بخونن البته دیگه فایده ای نداره چون من نیستم که پاسخشونو بدم ولی خب می تونی پسوردشم بزاری که هر کی خاست بیاد حرفشو بنویس و بره. دیگه چی ؟؟ دیگه دیگه دیگه اینکه ... اینکه ...
    اصلن بیخیال. من از سنگ واسه گورم بدم میاد. من اصلن از گور بدم میاد. من از کفن بدم میاد. من از تابوت متنفرم ... شاید بهتر باشه منو تو طبیعت با اقیانوس رها کنید و یا شاید بسوزونید ...
    هنوز که وقتش نیس هر وقت شد خودم میگم. امید وارم سال نو رو خوبو شاد زندگی کنی.

    پاسخحذف
  3. Man ham sange ghabr nemikham,man hamishe dost dashtam ,mano besoozonan va khakestaramo berizan payeh baghche va goldoona.

    Behtareh fekreh ye shoghle dige ro bokoni!
    Albateh ta injash< to blogerhayeh degarbash

    پاسخحذف
  4. بدون شک اجازه نخواهم داد که دفنم کنند
    یک ماهی در عمق 2 متری!
    معلومه که نمی شه
    دوست دارم برهنه به خلیج فارس انداخته شم
    حتا اگه لازمه مخفیانه
    به هر حال رفیق
    ممنون از پیشنهادت
    جدی می گم باور کن

    پاسخحذف
  5. سنگ قبرهای قدیمی رو دیدم.خودم هم دلیل ترسیدن از سنگ قبرهای قدیمی رو نمیدونم.ترجیح میدم روی سنگ قبرم هیچی ننویسن.هیچ.
    www.eshaareh1.bloghaa.com

    پاسخحذف
  6. عجب پوستر جالبی.به نوشته هات نگاه کن.مفهوم کار با نوشته ها عوض میشه.

    پاسخحذف
  7. سنگ قبر برا من چه فایده ای داره وقتی کسی نیست بیاد سر قبرم؟؟؟؟

    پاسخحذف
  8. ای بابا یعنی بین شما گـی جماعت یک نفرم نیست سنگ قبر بخواد؟! منو باش گفتم یه نظر متفاوت دادم! :-P

    پاسخحذف
  9. سلام دوست عزیز
    من هاشورم
    !
    همیشه شما را می خواندم
    خیلی خوب می نویسد
    اما چون نامی نداشتم چیزی نمی گفتم
    امشب به سرم زد شناسنامه بگیرم و نام هاشور را انتخاب کردم
    معلوم نیست چرا چنین حماقتی کرده ام
    ممنون می شوم به من سر بزنید
    از طرح سنگ قبرتان هم خیلی خوشم آمد

    پاسخحذف
  10. من یکی میخوام. به سلیقه ی خودت.. البته قول نمیدم که نپرم تو دریا یا خودمو نسوزونم.
    :)

    پاسخحذف
  11. گور می خواند مرا هر دم به خویش اما من جوابشو نمی دم

    پاسخحذف
  12. جای شک نیست که هیچ وقت به جای سفارش سنگ زندگی، سنگ مرگ سفارش نخواهم داد!
    پس همچنان نفس می کشم ...
    مست و شادان
    اسمم را بگذارید بی غمِ از دنیا بی خبر ...
    به جسد ترجیحش می دهم ;-)

    سلام

    پاسخحذف
  13. سلام
    چرا روی سنگ قبر عکس گل و بته هست؟
    بعدشم چرا روش اطلاعاتی از مرده هست؟
    سنگ قبر نمی خوام
    البته کسی که گوش نخواهد کرد در آینده ولی
    وقتی مردم نمی خوام اونجایی که چالم کردند چیزی مشخص باشه

    پاسخحذف
  14. وقتی مردی دیگه رفتی. چه اهمتی داره سنگ قبرت چی باشه.اینا برا دنیاست . ولی وقتی ادم بمیرهدیگه تو دنیا نیست . چه اهمیتی داره .

    پاسخحذف
  15. باید همون موقع که به دنیا می اومدیم سفارش میدادیم!
    بهبد

    پاسخحذف
  16. دوست من سلام!!

    تبریک و شادباش سال جدید را پذیرا باش

    لطفا اگر به من سری زدی پست آخرم و نظراتش را به دقت بخون و به لحاظ اجتماعی و دینی نقد کن یادت باشه که نقد تو می تونه ذهن خیلی ها رو نسبت به موضوع همـجنسـگرائی عوض کنه
    تصور می کنم ما دچار پیش قضاوت شده ایم و خیلی مشکل داریم

    ضمنا اگه تونستی به دوستانت هم اطلاع بده تا بیایند

    پاسخحذف
  17. سنگ قبر هیچوقت برام مفهومی نداشت... همیشه دوست داشتم اگه مردم توی یه جنگل دفن بشم بدون هیچ نشونی. سنگ قبر به چه کاری میاد آخه؟ برای اینکه وقتی مردی و دوستات و فامیلات وقتی میان توی قبرستون بتونن قبرت رو راحتت پیدا کنن... از این نظر خوشبختانه کاربردی نداره!

    پاسخحذف
  18. نمي دانم پس از مرگم چه خواهد شد. نمي خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت. ولي آنقدر مشتاقم که از خاک گلويم سوتکي سازد. گلويم سوتکي باشد بدست طفلکي گستاخ و بازيگوش و او يک ريز و پي در پي دم گرم خودش را در گلويم سخت بفشارد و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد بدين سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را

    به همه هم بگه که گـی ها مشکلی ندارند به خدا .اونا هم آدمن

    پاسخحذف