صفحات

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

عکاسی‌های رضا 2


نظر من: اولی فوق‌العاده‌س..

۸ نظر:

  1. قشنگه. منو یاد تصویر مشهوری از مایلس دیویس انداخت:
    http://milesdavis.files.wordpress.com/2008/06/miles-davis-jack-johnson.jpg

    پاسخحذف
  2. سلام
    khoshnoudmohammadi@gmail.com
    در ضمن عکس ها هم خوبه
    دومیش شبیه عکس نچویِ.
    یا علی.

    پاسخحذف
  3. ...
    اینم آدرس عکس نچوی
    http://sadness.e-e-e.gr/users/dottore/romance/07/assets/james_nachtwey.jpg
    یا علی.

    پاسخحذف
  4. اولی تکراریه سومی خوبه بعدشم چهرمی بخاطر اینه خستگی اون مرد نشسته رو نشون میده

    پاسخحذف
  5. اولی و آخری.
    وقتی به اولی نگاه کردم، حس کردم خودمم دارم کج میشم!!نمیدونم چرا، ولی حس جالبی بهم دست داد.

    آخری، وقتی دقیق شدم جالب شد، نگاه مردی که اون وسط نشسته و خیلی به نظر خسته اس میخکوبم کرد.

    پاسخحذف
  6. سلام جوادجون،من محسن زارعي ام،عكس هاي جالبي بود،وبلاگتوتو پيوندام ميذارم تا دوستامم ببينين،راستي اگه دوست داشتي يه سرم به وبلاگ من بزن
    www.zebarmard.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. انتقال من به خانه ی جدید:
    www.tamuzz.blogfa.com

    پاسخحذف