صفحات

۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

A4 + Roller Pen - No. 4



ذهن مث یه ماره، که اگه سرگرمش نکنی...

۹ نظر:

  1. آره واقعا یه ماره که اگه سرگرم نشه همون سه نقطه.

    حالا این چک و چونه دماغش جرا ریخته؟ آدم حس میکنه شمع ِ آب شده!

    پاسخحذف
  2. چه طرح قشنگی
    البته این بار نترسیدم
    خندیدم

    پاسخحذف
  3. آفرین!
    در جواب آسمان بگم که آدمایی که زیاد فکر می کنن همین شکلی هستن.
    دز ضمن داش جواد،دیگه نمی خواد بسوزی،این هم نظر من!
    نقاشیه من کو؟

    پاسخحذف
  4. اگه سرگرمش نکنی گند به بار میاره.من اگه سر کار نباشم و ذهنم با کار مشغول نباشه به خودم آسیب میزنم.
    www.eshaareh1.bloghaa.com

    پاسخحذف
  5. راست میگی - چه نیشها که نزده این ذهن به این و اون - که گاهی طرف تا دم مرگ هم پیش رفته از زهر اون نیشها

    پاسخحذف
  6. مگه می شه بدون اینکه ذهن،آگاهی داشته باشه سرگرمش کرد؟

    پاسخحذف
  7. اگه سرگرمش نکنی مغز رو میخوره

    پاسخحذف
  8. ممکنه وارد سوراخ های نامربوط بشه!
    این واقعه چندین برخورد رو ممکنه ایجاد کنه!
    که بر طبق یک جک قدیمی فرد حادثه دیده:
    می تونه با 110 تماس بگیره!
    اگر درد داره می تونه با 115 تماس بگیره!
    اگر سوزش داشت باید با 125 تماس بگیره!
    اگر رضایت نداشت باید با 197 در تماس باشه!
    و در آخر هم اگر خوشش اومد که می تونه با من تماس بگیره! :-p
    حالا چون نمی تونم شمارم رو بدم فعلا با ایمیلم تماس حاصل فرمایید!!

    سلام

    پاسخحذف
  9. :)
    ماریه که میشه رقصوندش.

    پاسخحذف